Veelgestelde Vragen

Gaat het stuk door bij slecht weer?

Omdat we dit jaar een buitenstuk spelen, kan het zijn dat we met minder mooi weer moeten spelen. In principe gaat het stuk door, mits het veilig is voor onze spelers en bezoekers. Dit betekent dat met (lichte) regen of wind het stuk ook wordt opgevoerd. Dit bekijken we natuurlijk per voorstelling. Zorg dus dat je van tevoren het weer checkt zodat je eventueel een extra vestje/poncho meeneemt! De tribune is niet overdekt.

Kan ik last minute kaarten kopen/kaarten aan de deur?

Dat hangt er vanaf of er nog kaarten beschikbaar zijn! In principe gaat de kaartverkoop online via onze website. De kaarten zijn vanaf nu te koop. Gedurende de zomer zullen we ook af en toe updates over de kaartverkoop op onze Facebook plaatsen. Over het algemeen zien we dat de laatste twee weken voor de voorstellingen de kaartverkoop het hardste gaat. Wil je verzekerd zijn van kaarten, reserveer dan op tijd!

Kan ik mijn kaarten na aankoop annuleren?

Als het vanwege persoonlijke omstandigheden niet mogelijk is om naar de voorstelling te komen, is het mogelijk om de kaarten een week van tevoren te annuleren. Je kunt hiervoor contact opnemen via ons e-mailadres: emm1871middelie@gmail.com. We kijken dan graag samen wat we voor je kunnen betekenen! Dit geldt echter niet voor annuleringen vanwege de weersomstandigheden.

Kan ik mijn kaarten na aankoop wijzigen naar een andere datum?

Dit hangt er vanaf of er nog kaarten beschikbaar zijn op een andere datum. Je kunt hiervoor contact opnemen via ons e-mailadres: emm1871middelie@gmail.com. Hoe sneller je ons dit laat weten, hoe groter de kans is dat we de datum kunnen wijzigen!

Zijn er vaste zitplekken?

Nee, er zijn geen vaste zitplekken. Wil je dus verzekerd zijn van een goed plekje of zeker zijn dat je naast elkaar kan zitten: wees dan op tijd! De “deuren” gaan open om 19.30 uur, de voorstelling begint om 20.00 uur stipt. Op de premiere-avond (15 september) gaan de deuren al open om 19.00, zodat iedereen kan genieten van een hapje en drankje!

Waar kan ik parkeren?

• Openbare wegen vrijblijven voor hulpdiensten, graag in de omliggende omgeving op bestaande parkeerplaatsen of bij het Wapen van Middelie en vanaf daar is het ongeveer 5 minuutjes lopen.

Is deze voorstelling geschikt voor kinderen?

“Nimmerland” is geschikt voor het hele gezin, maar houd er rekening mee dat het stuk inclusief pauze ongeveer 2,5 - 3 uur duurt. De aanvang is om 20.00 uur, en het eindigt ongeveer tussen 22.30 - 23.00. Zelf schatten we in dat het voor ongeveer 8+ geschikt is.

Ik heb een bedrijfje/ben zzp’er en wil graag sponsoren!

Daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee! Elk bedrag is welkom. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op via emm1871middelie@gmail.com.

Ik heb een andere vraag!

Neem dan contact met ons op via emm1871middelie@gmail.com. We doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden, maar het kan zijn dat je een paar dagen moet wachten op antwoord. Het bestuur doet het er ook maar bij ;)​