Helaas heeft EMM moeten besluiten om het gehele seizoen 2020 geen stuk op de planken te brengen. Daarmee spelen we jammer genoeg dit jaar níet "En Eentje Zag Ze Vliegen". Wellicht hebben jullie de mogelijke datum 2 en 3 oktober voorbij zien komen, maar ook deze datum bleek in de praktijk niet haalbaar. Een moeilijk besluit, maar gezien de omstandigheden kunnen we helaas niet anders. Toch zijn we positief gestemd dat we dit stuk in de toekomst nog kunnen spelen; met onze groep enthousiaste spelers, leden en vrijwilligers én precies zoals we voor ogen hadden.

Bovendien is volgend seizoen extra feestelijk; dan bestaat onze vereniging namelijk 150 jaar! Zoals jullie van ons gewend zijn, wordt het jubileumjaar eentje om naar uit te kijken. Houd onze website en onze social media in de gaten voor updates. We houden jullie op hoogte!

SEIZOEN 2021

Wilt u uw voorliefde voor ons kleine, maar warme toneelgezelschap laten blijken? We zijn altijd op zoek naar donateurs! Interesse?

Mail ons.

Volg ons op Facebook!

©2020 Eendracht Maakt Macht.